duminică, 14 iulie 2013

Masoneria demascată de senatorul Antonie Iorgovan (video)

În anul 2006, în cadrul emisiunii "Teoria conspirației" de la TVR1, senatorul Antonie Iorgovan încerca să desconspire masoneria care începuse, încă de pe atunci, să ocupe poziții în punctele-cheie ale statului.

Senatorul, prin intermediul interviului respectiv, a încercat să avertizeze societatea în legătură cu existența acestei structuri oculte.



Într-o conferință de presă din primăvara anului 2006, senatorul Iorgovan iese la atac declarând:
"Demisia lui Năstase ar fi trebuit să se producă mai de mult. Criteriul de apartenență la această gașcă a fost în primul rând homosexualitatea, în al doilea rând – masoneria și în ultimul rând – infracționalitatea. Gașca pătaților, așa cum îi spun eu, ar fi bine să-și pregătească glonțul pe țeavă, că numai așa mă vor putea opri. Ar trebui să-și anunțe killerii că, de acum încolo, va fi care pe care."
Nu a trecut foarte mult timp de la acea declarație și senatorul s-a îmbolnăvit de cancer la pancreas.

În ianuarie 2007 senatorul declara, în timpul unei emisiuni de la B1TV, că a fost iradiat.
“Boala mea, după toate calculele doctorilor, a plecat de la o iradiere… Deci, cîndva, mi s-a pus o bucățică de uraniu, nu mai mult, am întrebat și eu cît trebuie… atît, o bucată de uraniu, pe care ți-o pot atașa pe un scaun cînd te duci la o conferință.”
Senatorul Antonie Iorgovan a decedat la data de 4 octombrie 2007.

Cât de mult s-a infiltrat astăzi masoneria anticreștină în structurile societății românești?
Mai găsiți astăzi vreo emisiune în care să se vorbească împotriva ocultei masonerii?

De unde credeți că provin atacurile concertate, bine organizate, împotriva Bisericii, familiei sau patriotismului?

Mai multe aici.
Mai multe despre masonerie.

Niciun comentariu:

Subscriere email

Introduceți adresa email:

Delivered by FeedBurner